Introkamp S.V. Oxytoc

In het weekend van 20 tot 22 oktober ging S.V. Oxytoc op Introkamp met 22 leden.  Tussen leuke activiteiten, feesten en gezamenlijk eten door konden hier enkele eerstejaarsstudenten kennis maken met het bestuur contact leggen met zowel medestudenten uit hetzelfde jaar, als ook studenten uit hogere jaren. Vrijdagavond arriveerden de leden bij Scoutinggebouw Pieter Marits, te Zwartsluis. Later die avond zat iedereen gezellig samen in de kamer en werd er een pubquiz gehouden. Nadat iedereen de spullen klaar had gelegd voor de nacht, kon het feesten beginnen. Zaterdag zijn we met zijn allen gaan ontbijten en tussen koffie en thee werd er gezellig gekletst. Zodra iedereen de volgende dag weer helemaal wakker was, konden we beginnen met de dagactiviteiten zoals kratlopen, zaklopen en touwtrekken. Waarna de studenten later op de dag hebben genoten van een heerlijke barbecue. De avondactiviteit bestond uit een route door het dorp met daaraan verbonden groepsopdrachten. Eenmaal uitgeslapen werd er gezamenlijk ontbeten en de accommodatie opgeruimd. Al met al was het een top weekend!