Bestuursfuncties

Voorzitter

Als voorzitter ben je de belangrijkste vertegenwoordiger van S.V. Oxytoc. De voorzitter neemt de algemene leiding van de vereniging op zich en is op de hoogte van alles dat in en rond de vereniging speelt. Daarnaast bezit de voorzitter de benodigde kennis om voor andere bestuursfuncties te kunnen invallen.

Secretaris

De secretaris ondersteunt de voorzitter en onderhoudt de administratie van de vereniging. De voorzitter is o.a. verantwoordelijk voor de notulen van vergaderingen, inkomende en uitgaande post en de ledenadministratie. Daarnaast ken je als secretaris het huishoudelijk reglement, de statuten en afspraken rond ALV’s uit je hoofd.

Penningmeester

Als penningmeester ben je verantwoordelijk voor de financiële zaken en alle financiële keuzes die in jouw bestuursjaar binnen S.V. Oxytoc worden genomen. De penningmeester behoudt overzicht van inkomsten en uitgaven en is altijd op de hoogte aankomende kosten.

Interne betrekkingen

Als interne betrekkingen ben je verantwoordelijk voor uitvoeren van het commissie beleid. Interne betrekkingen is daarbij het aanspreekpunt voor commissies en onderhoudt het contact tussen het bestuur en de commissies. Daarnaast houdt interne betrekkingen zich bezig met de ledenwerving voor commissies.

Externe betrekkingen

Externe betrekkingen houdt zich bezig met het onderhouden van contacten buiten Saxion. Dus als externe betrekkingen zal je je vooral bezig houden met het vinden van sponsoren en deze sponsoren op de hoogte houden van S.V. Oxytoc. Daarnaast houdt externe betrekkingen bij welke bedrijven door S.V. Oxytoc benaderd zijn en benaderd zullen worden.

Op deze pagina wordt kort beschreven wat elke bestuursfunctie inhoudt. Heb je interesse om zelf bestuurslid te worden? Dan kan je je hier aanmelden. Onder de functie waar iemand voor wordt gezocht zal een groene aanmeld knop staan. Wil je graag bestuurslid worden maar weet je echt niet welke functie je zou willen uitvoeren of spreekt geen functie je aan? Dan kun je je ook aanmelden als algemeen bestuurslid.

Onderwijscommissaris

De onderwijscommissaris houdt zich vooral bezig met de studievordering van leden. De onderwijscommissaris is de vertegenwoordiger van S.V. Oxytoc op open dagen en onderhoudt nauw contact met de LED academie, BML en Chemie opleiding. Daarnaast ondersteunt de onderwijs-commissaris bij studievordering gerichte activiteiten.