Oxyhok openingstijden

Donderdag

Vrijdag

10:00 – 16:00

Het Oxyhok, lokaal S4.13, is te vinden op de vierde verdieping van de Schierbeekvleugel in het gebouw Ko-Wierenga, de hoofdlocatie van Saxion Enschede. De openingstijden van het Oxyhok worden elke zondag bijgewerkt en zijn ook bij onze bedrijfsgegevens op Google te vinden!

Tegenwoordig verkoopt Oxytoc labjournaals voor de studenten van de opleidingen BML en Chemie. Deze zijn voor studenten die lid zijn van Oxytoc te koop in de snackkast, deze is altijd bereikbaar wanneer het Oxyhok open is. Niet leden kunnen de labjournaals met contant geld kopen op maandag middag, donderdag ochtend en vrijdag middag in het Oxyhok. Een labjournaal kost €3,10.

Zie je buiten openingstijden licht branden en de vlag buiten hangen? Dat kan! Wanneer bestuursleden, of leden die hokdienst draaien, onverwachts vrij en op school zijn kan het nog wel eens zo zijn dat zij het hok voor de gezelligheid toch even open doen!