LED Zomerspelen ’23

Laden Activiteiten

« Alle Activiteiten

• Dit activiteit is voorbij.

LED Zomerspelen ’23

juni 13, 2023 @ 3:00 pm 6:00 pm

Bereid je voor op de ultieme krachtmeting tussen vier dynamische studieverenigingen! De LED Zomerspelen is een adrenalineverhogend evenement dat je niet wilt missen. Deze activiteit belooft een epische strijd vol teamwork, competitie en eeuwige roem.

Sta zij aan zij met je medestudenten en toon je moed en doorzettingsvermogen. Deze activiteit biedt de perfecte gelegenheid om nieuwe vriendschappen te sluiten en je netwerk uit te breiden met gelijkgestemde individuen van andere studierichtingen.

Welke studievereniging zal triomferen en de titel van “Kampioen van de LED Zomerspelen” in de wacht slepen? Sluit je aan bij deze buitengewone gebeurtenis en ontdek het zelf. Bereid je voor op een onvergetelijke ervaring vol opwinding, vriendschap en rivaliteit. Wees erbij en schrijf geschiedenis in de LED Zomerspelen. Svwatt.com/zomerspelen